Keto diéta alatt mit lehet enni. Kapcsolódó cikkek

Ketogén diéta étrend

Ketogén ételek | Így étkezz a ketogén diéta alatt!

Írta: Váczy Anikó Ez keto diéta alatt mit lehet enni ketogénbarát bevásárlólista garantáltan könnyebbé teszi az életed. A ketogén diéta gyors fogyást ígér, elkezdése azonban egyáltalán nem gyerekjáték. Ugyanis az egész konyhai készleted át kell reformálni, kiszelektálva azokat a dolgokat, amelyeket a diéta tiltólistára tesz, beleértve az olyan gyorsan és könnyen elkészíthető ételeket is, mint a zacskós rizs vagy a mirelit sült krumpli.

tartható diéta

Az üres helyeket pedig fel kell tölteni zsírban és fehérjében dús alapanyagokkal, amelyek általában hamar megromlanak, mint a húsfélék és a tejtermékek. Mielőtt a bevásárlólistád első helyére a bacon és a sajt kerülne, ne feledkezz meg róla, hogy zsír és zsír között is hatalmas különbség van. A telített zsírok helyett részesítsd inkább előnyben a telítetleneket, amilyen a hal és az avokádó is.

könnyű fogyókúrás vacsorák

Mivel az étrend a zsírok megemelt bevitelén alapszik, kiemelten fontos, hogy ezekből kizárólag egészségeset válassz. Az alapjaid legyenek tehát a telítetlen zsírok és a fehérjék, ám a ketogén diéta képlete korántsem ilyen egyszerű, hiszen számos étel fogyasztását tiltja.

Milyen jó lenne, ha létrehoztak volna kifejezetten ketogén sorokat a szupermarketekben, igaz?

Hogyan kezdjem el a ketogén diétát - 3 alapvető hiba

Az alábbi lista segítségével azonban enélkül is garantáltan sokkal könnyebben boldogulsz majd a közértekben. Alacsony szénhidráttartalmú zöldségek Általános tévhit, hogy minden zöldség fogyasztása belefér a ketogén diétába.

fogyni akarok 5 kg-ot

Léteznek ugyanis fogyj le zöldségek, mint például a krumpli is, amelyeket magas szénhidráttartalmúk miatt mellőznöd kell. Az olyan ch szegény tápanyagbombák, mint a brokkoli, a karfiol, a spenót, a zeller, az uborka, a padlizsán és a spárga azonban bátran fogyaszthatók.

6 dolog, amit a ketogén diéta alatt is ehetsz

Sőt, ha krémes smoothie-ra vágysz, a banánt is pótolhatod karfiollal, bármilyen különösen is hangzik elsőre. Saláták Az előmosott zöld saláták gyors és egészséges fogások fő alapanyagai.

  1. 12 tuti étel, amelyekkel könnyedén betartható a ketogén diéta | Well&fit
  2. Lefogyni
  3. Ezeket az ételeket eheted és ezeket tilos, ha keto diétázol! | myhit.hu
  4. Akár bevásárlólistaként is használhatod a ketogén barát ételek és italok listáját.
  5. Nordic walking fogyás
  6. Ketogén diéta étrend - Mit szabad és mit nem? - KetogénDiémyhit.hu
  7. Ezek az arányok azonban személyenként változnak, a jelenlegi állapot és a célok függvényében!
  8. Fogyókúrás tabletta férfiaknak

Egy maroknyi zöld tojással, csirkével vagy épp hallal szinte minden diéta nagy kedvence, hiszen tele van olyan tápanyagokkal, mint a C-vitamin, a folsav, a magnézium, de rostban, és a hozzáadott feltétnek köszönhetően, keto diéta alatt mit lehet enni is bővelkedik, ugyanakkor alig tartalmaz kalóriát. Avokádó Az avokádó a ketogénezők egyik nagy kedvence, hiszen tele van értékes tápanyagokkal és egészséges zsírokkal.

Viszonylag magas a kalóriatartalma, ám egy harmad finomság is kiválóan telít és szinte minden étkezést képes feldobni. Bogyós gyümölcsök A ketogén diéta egyik legfájóbb pontja, hogy a gyümölcsöket is ki kell iktatnod az étrendedből. Nem úgy a bogyós gyümiket, amelyeket alacsony szénhidráttartalmúk miatt továbbra is bátran fogyaszthatsz.

yiya fogyas

Fagyasztott változataiknak köszönhetően ráadásul egész évben élvezheted az eper, a málna és az áfonya mennyei ízét. Legelőn tartott marha és organikus csirke Ha hús, akkor egyértelműen a legelőn tartott marhára vagy az organikus csirkére essen a választásod, hiszen ezek nem tartalmaznak nitrátokat, tartósítószereket és teljesen GMO-mentesek.

Ketogén diéta étrend

Tonhal és lazac A marha és a csirke mellett a legjobb fehérjeforrás a tonhal és a lazac. Emellett bővelkednek Omega-3 zsírsavak ban, ezáltal gondoskodva a szív- és érrendszered egészségéről is, ami egy hosszabb ketogén diéta alatt kiemelten fontos.

Párolva, grillezve salátával vagy brokkolival fogyasztva tökéletes ebéd vagy vacsora. Görög joghurt Jó hír, hogy a krémes görög joghurt adagonkénti 5 g-os szénhidráttartalmával még pont belefér a ketogén diétába.

Így kezdd el a ketogén diétát – Játékszabályok

Arra azonban nagyon figyelj, hogy kizárólag natúr, cukor hozzáadása nélkül készült terméket vásárolj, hiszen ezek jelentősen képesek növelni a ch tartalmát. Tojás Hogy mit egyél reggelire ketogén diéta alatt, hogy délig laktasson, ugyanakkor ne legyen benne semmilyen pékáru vagy müzli? A legjobb választás az Omegaban, D-vitaminban és fehérjében gazdag tojás.

hogyan fogyjak combról

Növényi tejek A cukor hozzáadása nélkül készült kókusz- és mandulatej nagyszerű választás, hiszen alig van benne szénhidrát, ugyanakkor adagjában több, mint 4 g zsír található. Alaposan nézd azonban meg a címkét vásárlás előtt, hiszen a legtöbb termék sajnos tömve van cukorral, illetve egészségre káros adalékanyagokkal. Chia mag Az aprócska mag nem hiába lett szuperélelmiszerkalóriatartalma jelentősen alacsony, ugyanakkor tele van tápanyagokkal. Rengeteg vitamint, ásványi anyagot és rostot tartalmaz, de alig van benne szénhidrát.

Omega-3 és és Omega-6 zsírsavjaival pedig egyértelműen a ketogén diéta egyik kedvenc élelmiszere.

12 tuti étel, amelyekkel könnyedén betartható a ketogén diéta

Pisztácia A pisztácia nagyszerű mono- és politelítetlen zsírforrás, ráadásul növényi fehérjéje és értékes rostjai remekül telítenek. Egy kis tenyérnyi adag kiváló tízóraira vagy uzsonnára, amikor ketogénezel.

gyomorkímélő diéta étrend

Olíva- és kókuszolaj A ketogén diéta a zsírokról szól, így a zsiradék talán a legegyszerűbb tétel a bevásárlólistán. Az olívaolaj salátához és pároláshoz, míg a kókuszolaj sütéshez is jó választás.

Fotó: RF.

Lehet, hogy érdekel