Avokádó vacsorára diéta, Megjegyzés

avokádó vacsorára diéta

avokádó vacsorára diéta

Fogyókúra Dia A fehérjékkel és rostokkal teli zöldséges omlett nem csak reggelire jó. Készítsd két-három tojással, legalább gramm zöldséggel és kevés sóval, olajjal. Fogyaszd kenyér nélkül.

avokádó vacsorára diéta

Dia A rizottóban helyettesítsd a fehér rizst barnával, vagy cseréld quinoára, bulgurra. Tegyél hozzá annyi zöldséget vagy gombát, hogy legalább a fele legyen, így kevesebb kalória, de több rost lesz benne. Dia Vacsorára készíts mindig olyan turmixot, amiben sok a fehérje.

avokádó vacsorára diéta

Például egy fél avokádó, két körte, egy marék spenót, egy nagy pohár görög joghurt és egy evőkanál beáztatott chiamag igazán laktató kombinációt ad. Dia A fehérje a salátákat is kiadósabbá teszi. Próbáld ki gramm eper, egy alma, gramm leveles zöld és gramm csicseriborsó kombinációját, leöntve bazsalikomos görög joghurttal.

avokádó vacsorára diéta

Dia Az esti szendvicshez csak egy-két szelet teljes kiőrlésű kenyeret vagy diétás kétszersültet használj. Feltétként válassz kevés pulykasonkát, sok-sok zöldséget, sőt, akár gyümölcsöt is.

avokádó vacsorára diéta

Dia Egészséges zsírjai és omega-3 zsírsavai miatt heti egyszer fogyassz halat, lehetőleg grillezett lazacot, tonhalat vagy makrélát zöldségágyon. Dia A tejberizs diétás változatához használj zsírszegény tejet, barna rizst és sztíviát, vagy hagyd el az édesítést.

Pinterest Főszerkesztőnk saját bőrén tesztelte a dolgot! Helló, Brigi vagyok, avokádó-függő.

A végén szórj bele friss gyümölcsöket és fahéjat, hogy még finomabb és laktatóbb legyen. Dia A cukkiniból egy spirálozó segítségével áltésztát készíthetszhosszú csíkokra vágva, majd kifőzve azt. A kalóriaszegény tésztára már csak egy könnyű, sok zöldséget, gombát tartalmazó mártás kell.

Egész napi menüm receptekkel - KETOGÉN

Dia A párolt vagy natúr sült csirkemell gazdag fehérjeforrás, melyet jól kiegészít bármilyen avokádó vacsorára diéta köret, például a pirított zöldbab, a sült édesburgonya vagy a friss zöldségágy. Dia A diétás levesek nagyon gyorsan elkészülnek, ráadásul ilyenkor a zöldségek sem veszítenek semmit értékes rosttartalmukból, míg a sok folyadék laktatóvá teszi az ételt.

Írta Bodnár Alexa 0 Az avokádót egyaránt hasznosítják gyümölcsként és zöldségként is, tele van fehérjével, vitaminokkal és egészséges olajokkal. Eredetileg egy babérféle termése, mérete egy jól megtermett körtéé, belsejében tojás méretű maggal. Az eredetileg mediterrán vidékeken termő avokádót rengeteg módon fel lehet használni, és mivel egészséges és nagyon finom, ezért kár lenne nem kipróbálnod!

Nézd át legjobb receptjeinket!

Lehet, hogy érdekel