Fogyás hátból

fogyás hátból

Csupán gumikötélre vagy kézisúlyzóra lesz szükségünk. Akinek terheléssel nem megy, végezheti súlyok nélkül is a gyakorlatokat!

fogyókúra hatása a szervezetre

Fontos, hogy rendszeresen csináljuk őket, így már néhány hét alatt látványos eredményt fogunk elérni. Tartsuk karjainkat párhuzamosan magunk előtt, emeljük őket a fejünk fölé, majd helyezzük őket vissza kezdő pozícióba.

fogyás centikben

A karok és a has izmait mindvégig feszítsük meg. Kiindulási helyzetben a lábakat vállszélességben helyezzük el, testünket pedig 90 fokban hajlítsuk be.

90 napos fogyás

Ez egy izolációs gyakorlat, melynek során egyszerre csak egy kézzel dolgozunk. Kell, hogy súlyzót vagy valamilyen kisebb súlyt tartsunk a kezünkben és lassan végezzünk karkörzést a másik kar felé, majd hajtsuk be karunkat a mellkas felé és vegyük fel újra a kezdő pozíciót.

fogyókúra 50 felett

Közben a könyököket tartsuk közel egymáshoz, az alkarok érjenek is egymáshoz. Hajoljunk előre 90 fokos szögben, fejjel lefelé.

hogy kell fogyni

Mindkét kezünkben tartsunk súlyzót, miközben a tenyereket egymás fogyás hátból fordítjuk. A könyök magasságában enyhén hajlítsuk be őket.

karnitin kapszula

Emeljük karjainkat oldalra, valamivel a vállmagasságnál lejjebb.

Lehet, hogy érdekel