Diéta 6

diéta 6

6 hetes komplex diéta – teljes átváltozás 42 nap alatt

A gyors és összetett testátalakító program a Kaliforniában nevelkedett Michael Thurmond nevéhez fűződik, akit a magyar Schobert Norbihoz hasonlóan saját kálváriája inspirált egy diéta 6 és hatékony diéta megalkotására, melyet a testsúlyproblémájával kapcsolatos tapasztalatok és küzdelmek alapján épített fel.

Thurmond életét már egész kisgyerekkora óta meghatározta a túlsúly, hiszen még orvosi segítség mellett is képtelen volt lefogyni.

diéta 6

Utólag átlátva a problémáját, azt vallja, hogy mindez azért tűnt akkor lehetetlennek diéta 6, mert lelki eredetű elhízásban szenvedett, vagyis az evést önjutalmazásra, önnyugtatásra vagy éppen menekülésre használta. A módszert hamarosan egy villámgyors, hatnapos diétás programba sűrítette, melyet igyekezett személyre szabottan kidolgozni.

Az egyik legjobb diéta: 6+1 diéta

Hogyan kövesd a diétát? A program olyan általános szabályokat tartalmaz, melyek kortól és nemtől függetlenül mindenki számára hatékony eredményekkel szolgálnak. A hatnapos módszer arra törekszik, hogy komplett étrendet adjon, melynek ételei magas proteintartalommal és alacsony kalóriaértékkel bírnak, valamint csak összetett szénhidrátokat tartalmaznak, hogy felgyorsítsák az diéta 6 működését.

Ehhez a rendszeres, gyakori táplálékbevitel is elengedhetetlen, ezért napi ötszöri étkezést ír elő a módszer.

Ezáltal kontrollálható az étvágy, vagyis éhségérzet nélkül csökkenthető a kalóriabevitel. A tejtermékek fogyasztását azonban tiltja, így a tejen kívül tiltólistára került a sajt, a joghurt, a kefir és a túró is.

diéta 6

Thurmond a megfelelő hidratálást szintén fontosnak tartja, ezért napi háromliternyi vízfogyasztást szorgalmaz, mely a bőrt is rugalmasabbá teszi, így elkerülhető a fogyást követő striák kialakulása. Ez főleg azok számára veszélyes, akik lelki eredetű elhízásban szenvednek, így félő, hogy nehezebben birkóznak meg a felfokozott étvággyal, és beindul náluk a falóreflex.

A ketogén diéta egy szénhidrátokban szegény, zsírban gazdag fogyókúra.

Ezért a könnyed ételkombinációk mellé egyenletes ütemű, kevésbé megterhelő testmozgást ajánl, mint a gyaloglás, a biciklizés vagy akár a kirándulás. Kattints ide, és válassz egy edzéstervet letölthető programjaink közül!

Szeretnél pár hét alatt formába lendülni, igyekszel is futogatni vagy elkezdtél már magadtól edzeni, de szeretnéd a tökéletes szintre fejleszteni a futásod, az alakod és a közérzeted is? Ehhez pedig nemcsak egy edzéstervet kapsz, de étrendi és motivációs tanácsokat is, lássuk is, hogy miből áll össze a 42 napos kihívás: Sajnos rengetegen ijednek meg a 6 hetes diéta-felirat láttán, pedig nem kéne: 42 nap az életedből tényleg nem egy iszonyú hosszú időszakahhoz viszont tökéletesen elég, hogy egy csomó új impulzust felvegyél és a legtöbbet hozd ki magadból — azt nem ígérjük, hogy 15 kilót diéta 6 lefogyni főleg, ha csak 6 pluszkilód vande a heti kiló végleges fogyás bizony garantált! Szép lassan össze fog szűkülni a gyomrod, elmúlnak majd a sóvárgásaid és egyre jobb futó leszel, mindezt egyszerre — javasoljuk, hogyha dohányzol, vagy bármilyen, egészségedet érintő rossz szokásod van, azt is tedd le ez alatt az időszak alatt!

Így hozd helyre anyagcserédet! Ha gyorsan akarsz fogyni, a megfelelő anyagcsere elengedhetetlen. Videónkból kiderül, a szakértő szerint mit tehetsz optimális működése érdekében.

Mintaétrend Reggeli: egy bögre zabpehely, 2 dl frissen facsart narancslé.

A ketogén diéta 6 aranyszabálya

Tízórai: egy körte. Ebéd: 15 dkg roston sült pulykamellfilé egy bögre barnarizzsel, egy bögre párolt zöldségkörettel. Uzsonna: egy kis marék mogyoró. Vacsora: egy bögre ráksaláta garnélából, egy bögre friss zöldséggel.

diéta 6

Tízórai: egy fürt szőlő. Ebéd: 20 dkg serpenyőben sült lazacfilé egy bögrényi párolt zöldbabkörettel.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Uzsonna: egy cukormentes müzliszelet. Vacsora: négy-öt szelet grillezett cukkini.

diéta 6

A diétát hat napig kövesd, az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. Ezt a módszert várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, szívbetegségben és érrendszeri, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét! Tízórai: két padlizsánkrémes korpovit keksz.

  1. diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés | Well&fit
  2. Sokféle fogyókúra létezik.

Ebéd: egy tányér paradicsomos káposztafőzelék egy pulykafasírttal. Uzsonna: egy szál sárgarépa.

diéta 6

Vacsora: két-három grillezett laskagomba, egy bögre párolt zöldség. Tízórai: egy alma. Ebéd: egy bögre csicseriborsó 15 dkg felkockázott sült csirkemellel dúsítva. Uzsonna: egy zellerszár két korpovit keksszel. Vacsora: 5 napos fogyókúrás étrend bögre tonhalsaláta.

16:8 diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés

Reggeli: két főtt tojás két szelet magvas kenyérrel. Tízórai: két közepes szilva. Ebéd: egy tányér padlizsános lecsó.

Uzsonna: négy szem dió.

Írta: B Z Az időszakos böjt Intermittent fasting — IF névre hallgató táplálkozási módszer egy évek óta létező fogyókúra, melynek több típusa is van. A legújabb variációja a elnevezést kapta, és a lényege, hogy egy 8 órás időintervallumban eszünk csak, majd 16 órán át egyáltalán nem viszünk be táplálékot. Mi is az a diéta? Az időszakos böjt diéta ezen formájában tehát az étkezéseket a napod egy 8 órás szakaszára időzíted, jellemzően a nap közepére, pl.

Vacsora: egy pár pulykavirsli két szelet Abonettel, egy bögre párolt brokkolival.

Lehet, hogy érdekel