Diéta zsírral. Jóllakhatsz vele

Fogyás 7 titka – Életmódváltás vagy fogyókúra?

Megosztás a Facebookon A High Fat Diet, azaz a magas zsírtartalmú diéta a legújabb nemzetközi őrület, amelynek során rengeteg vajat, olajos halat és magot, krémsajtot, illetve avokádót kell enned.

Értelmi szerzői, Zana Morris és Helen Foster szerint a zsír titka, hogy nem okoz vércukorszint-kilengést — a szénhidrátokkal ellentétben.

Ez a diéta nagyon zsír!

Hogyan fogyaszthat a zsír? A diéta az inzulin nevű hormon működési mechanizmusán alapszik.

diéta zsírral 25 kg fogyás 4 hónap alatt

Ennek feladata, hogy a táplálék útján bevitt cukrot részecskéire bontva a glükózt felhasználni kívánó sejtekhez szállítsa. A szénhidrátok, azon belül a cukrok váltják ki a legerősebb inzulinválaszt, tehát hatásukra termelődik a legtöbb hormon. A fehérje — melyet összetettebb feladat glükózzá alakítani fogyás akupunktúrával budapest csekélyebb emelkedést okoz.

A zsírt azonban még ennél is több lépésben lehet közvetlenül hasznosítható glükózzá varázsolni, tehát az inzulinszint alacsony marad, és diéta zsírral szervezet inkább a meglévő raktárakhoz fordul a cél érdekében. Jóllakhatsz vele A fogyókúrák kudarcának leggyakoribb oka az éhségérzet, ám a zsírban és fehérjében gazdag diéta gyakorlatilag kizárja, hogy kopogjon a szemed.

Égess zsírt zsírral!

Ennek hátterében a ketogén folyamatok állnak, amelyeknél a zsír feldolgozása során csillapodik az éhség. Sőt, az említett makronutriensek ahhoz is hozzájárulnak, hogy stabil maradjon a vércukorszinted.

diéta zsírral étvágycsökkentő

A diéta zsírral ingadozás ugyanis falásrohamokhoz vezetne. A lényeg tehát, hogy a zsírt lassabban dolgozza fel a szervezeted, és tovább garantált tőle a teltségérzet.

Fogyás 7 titka – Életmódváltás vagy fogyókúra?

Arról nem is beszélve, hogy a zsírfogyasztásnak tudatilag pozitív hatása is van, mivel gazdag, krémes falatokat élvezhetsz. Jó zsírok legyenek!

diéta zsírral fogyni akarok gyorsan

Nos, a zsírdiétáról szóló könyv, a The High Fat Diet szerzői úgy vélik: koránt sem mindegy, milyen fajtájú zsírokat fogyasztasz. Szerintük amíg telítetlen zsírsavakat veszel magadhoz, egyetlen orvos vagy dietetikus sem panaszkodhat. Az avokádó, a dió, az olajos halak és az olívaolaj például kifejezetten egészségesek.

Fogyás Start Zsírral fogyni? Ez most komoly? Így Lehet! Az elmúlt évek során számos dologról bizonyították már be, hogy egészséges vagy éppen egészségtelen.

Más kérdés, hogy az étrend telített zsírokat is tartalmaz, például vaj, krémsajt, vörös hús és zsíros sajtok formájában. Az elmúlt 65 évben számos kutatás bizonyította, hogy ezek koleszterinszint-emelkedéssel, szívbetegségekkel és az elhízással állnak összefüggésben — ám mára mindez ismét megkérdőjeleződött, így a téma újabb vizsgálatokat igényel.

Nem minden kalória egyenlő Amikor fogyókúrás céllal veszel magadhoz zsírokat, az anyagcserédben érdekes változást tapasztalhatsz. Zana és Helen megfigyelései alapján napi 1 — 2 kalóriás bevitellel naponta akár negyed kilót is leadhatsz, ami jóval több az elviekben lehetségesnél.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Arról az anomáliáról van szó, hogy amennyiben magas zsírtartalmú diétán vagy, megnő a kalóriabeviteled, mégis garantált, hogy csökkenni fog a súlyod. Diéta zsírral edzésről A perces, magas intenzitású tréningek a legmegfelelőbbek a zsírdiéta kiegészítésére, hiszen már több ízben is sikerült bebizonyítani, hogy ezek csökkentik a leginkább a testben lévő zsír mennyiségét, ugyanakkor növelik az izomtömeget, az erőt, a teljesítmény és az állóképességet.

A legfontosabb, diéta zsírral nagyobb izomcsoportokra koncentrálj, nagy súlyokkal vagy sebességgel, és a lehető legkisebb pihenőidőt iktasd be a körök vagy sorozatok között. Így már napi 12 perc is elég!

Keto Diet Theory Put to the Test

Lehet, hogy érdekel