Egészséges étrend olcsón

egészséges étrend olcsón

Nem lesz népszerű a gondolat, de elmondom: az egyik legegyszerűbb és legolcsóbb módja az egészséges táplálkozásnak ha. A kávé, a cukor, egy kis nasi itt, egy szendvics egészséges étrend olcsón nem is beszélve az esetleges dohányzásról : ha kiszámolod, mennyit költesz havonta ezekre a szükségtelen dolgokra, meg fogsz lepődni.

Most képzeld el, ha ezt a pénzt vitaminokra, fincsi krémekre, vagy igazi, minőségi ételekre fordíthatnád!

6 olcsó és szuperegészséges étel, amit minden nap enned kellene! | myhit.hu

Kiegyensúlyozottabb és energikusabb lennél, szebb lenne a bőröd, kevésbé lennél stresszesés még sorolhatnám Nézzük, mit ehetünk ilyenkor, ami egész kevés pénzből is megoldható.

Az alapelv: rost fehérje jó zsiradék folyadék és vitaminok ásványi anyagok. Igen, a párizsi is olcsó, de semmiképp sem egészséges. Itt van helyette néhány tipp, ami kíméli a pénztárcádat és óvja az egészséged: 1. Zabpehely Magas rosttartalma miatt hasznos része a napi táplálkozásnak. Lenmagpehellyel kiegészítve ami szintén nagyon egészséges étrend olcsón egy ft-nyi zacskó kitart egész hónapban remek reggeli válik belőle.

Szórhatod gyümölcsre, keverheted joghurtba, vagy meg is főzheted tejben fázósabb reggeleken.

Így egyél jót olcsón

Fahéjas zabpehely Az egyik legolcsóbb tápanyagforrásunk. Teljes fehérjeforrás ráadásul olyan antioxidánsok mint a lutein vagy a zeantaxin is megtalálhatók benne. Eheted magában tükörtojásként, teheted szendvicsbe, abbahagyjuk az egészségtelen dolgok fogyasztásátde nyersen, turmixba keverve is igen hasznos. Kelkáposzta Nem ilyenkor a legolcsóbb, de még mindig belefér a spórolós konyhakeretbe.

Tele van tápanyagokkal, így mindenképp érdemes beilleszteni az étrendedbe. Cvitamin karotinoidok kalcium is van benneráadásul, mint minden zöld leveles, igazi antioxidáns-bomba.

A pénz nem akadály – 18 tipp, ha olcsón akarsz egészségeset enni

Ja, és lúgosít is. Burgonya rengeteg módon fel lehet használni, és nagyon jól eltelít. Van benne Cvitamin fajtától függően elegendő rost továbbá kálium és más hasznos jóságok. A lényeg, hogy hogyan, és mivel készítjük el. Tipp: héjában sült burgonya snidlinges tejföllel. Na jó, icipici szalonnával.

egészséges étrend olcsón

Alma Finom, olcsó, és egész évben elérhető. Áttelel megőrzi vitamintartalmát tele van rosttal egyszóval tökéletes. A benne található pektin segít csökkenteni a koleszterinszintet, és C-vitamintartalma is igen magas.

Clean Eating alacsony költségvetéssel

Cukormentes édességek alapanyagaként, húsokhoz, és természetesen magában is kiváló tápanyagforrás. Fejtett bab Az almához hasonlóan egész évben rendelkezésünkre áll, és méltatlanul mellőzött a hazai táplálkozásban.

Növényi fehérjetartalma nagyon magas rostjai rendszeres fogyasztás esetén akár 24kal is csökkenthetik a rossz koleszterin szintjét. Tele van B-vitaminokkal, vassal, káliummal, magnéziummal, C- és E-vitaminnal, és még rengeteg egyéb mikrotápanyaggal. Felhasználás előtt áztasd órát, és akkor nem okoz semmilyen problémát a fogyasztása. Egy jó chilis bab, valaki? Konzerv paradicsom Rögtön így a bab mellé: szintén nem évszakfüggő. A konzerveket normálisan nem szeretjük, ám a paradicsom kivétel: a hőkezelés aktiválja a benne levő antioxidánsokat így főzve még értékesebb mint nyersen.

A konzerv paradicsomban pedig majdnem minden megvan, ami a nyersben, olcsó, vacsora tippek diéta rengeteg módon felhasználható.

egészséges étrend olcsón

Szardínia Ha már a konzerveknél tartunk. Nem mondom, hogy a legolcsóbb a legfinomabb, de egész szolid áron lehet kapni mennyei fajtákat.

egészséges étrend olcsón

Az olajos hal jó olaj: omega3 tartalma jól jön így a tavasz elején. És a kis hal további nagy előnyei: kalcium, vas, magnézium, cink, és B-vitaminok.

Ráadásul ebben legalább nincs higany - ahhoz túl kicsi.

Cékla Szintén elég mostoha sorsú élelmiszer, pedig betegségeket is gyógyítanak vele annyi értékes tápanyag van ebben a ronda kis gumóban. Cukortartalma miatt akár süteménybe is teheted, élénk színe pedig antioxidáns tartalmáról árulkodik: egész kis erőmű bújuk meg a földes héj mögött. Rengeteg folsavat és vasat tartalmaz, véd a rák és a szívbetegségek ellen.

Próbáld ki. A főtt cékla kecskesajttal pedig valami isteni. Banán Lassan olcsóbb, mint a krumpli Szénhidráttartalma segít a délutáni kókadáskor kávé helyett ideálisde reggeli csoda-turmixunk alapanyaga is lehet, óvja a szívet is.

Lehet, hogy érdekel