Flexitarian diéta mintaétrend. Mi a flexibilis étrend?

flexitarian diéta mintaétrend

A Flexitarian diéta hozta létre dietetikus Dawn Jackson Blatner hogy segítse az embereket kihasználják az vegetáriánus táplálkozás, miközben továbbra is élvezi az állati termékek mértékkel.

Ezért hívják ezt a diétát egy szóösszetételt rugalmas és vegetáriánus. Vegetáriánusok megszüntesse húst és néha más állati eredetű élelmiszerek, míg a vegánok teljesen korlátozza a hús, hal, tojás, tejtermékek és az összes állati eredetű élelmiszerek.

Nem "lusta" vegetáriánusok

Mivel flexitarians esznek állati termékeket, ők nem tekinthetők vegetáriánus vagy vegan. A Flexitarian diéta nincs egyértelmű szabály vagy ajánlott számú kalóriát és makrotápanyagok. Sőt, ez több, mint egy életmód diéta. Ez alapján a következő elveket: Egyél inkább gyümölcsöt, zöldséget, hüvelyeseket és teljes kiőrlésű gabonából. Fókuszban a fehérje növények helyett állatok.

flexitarian diéta mintaétrend

Legyen rugalmas és bele hús és állati termékek időről időre. Edd meg a legkevésbé feldolgozott, legtermészetesebb formája élelmiszerek. Limit hozzáadott cukrot és édességek.

Alapvető útmutató a Flexitarian Diethoz

Mivel a rugalmas jellege és összpontosítani, hogy mit kell tartalmaznia, hanem korlátozza a Flexitarian diéta egy népszerű választás az emberek szeretnének enni egészségesebb. Az alkotó a Flexitarian diéta, Dawn Tartós fogyás 1 hónap alatt Blatner fejti ki, hogyan kell kezdeni enni flexitarian beépítésével bizonyos mennyiségű hús hetente könyvében.

A Flexitarian Diet egy étkezési terv, amely több növényi étel hozzáadására és a hús korlátozására összpontosít. A Flexitarian kifejezés olyan vegetáriánusra utal, akinek étrendje alkalmanként húsból és halból áll. Az étrendet Dawn Jackson Blatner táplálkozási szakember dolgozta ki, aki szó szerint megírta a könyvet.

Azonban utána konkrét ajánlásokat nem kell kezdeni enni egy flexitarian módon. Egyesek az étrend eszik több állati eredetű termékek, mint mások. Összességében a cél az, hogy többet eszik tápláló növényi élelmiszerek, és kevesebb húst.

Vegán vs Vegetáriánus - Mi a különbség?

Összefoglalás A Flexitarian Diet egy félig vegetáriánus stílus az evés, amely ösztönzi kevesebb húst és több növényi alapú élelmiszerek. Nincsenek konkrét szabályok, vagy javaslata van, ami vonzó lehetőség azok számára, akik keresik, hogy visszafogják a állati termékek.

Vegan Diet or Mediterranean Diet: Which Is Healthier?

Lehetséges egészségügyi előnyei Evés flexitarian nyújthat számos egészségügyi ellátások 1. Azonban, mivel nincs egyértelmű definíciója ezt a diétát, nehéz felmérni, és ha igen, hogyan kutatott előnyeit más növényi alapú étrend alkalmazni a Flexitarian diéta.

Mindazonáltal kutatás vegán és vegetáriánus étrend is hasznos kihangsúlyozva, hogy félig vegetáriánus étrend elősegítheti az egészségre.

  1. Flexitarian étrend_táplálék
  2. Hoodia p57 kapszula
  3. Mi fán terem a fenntartható flexitáriánus? | Föld Napja Alapítvány
  4. Chilliburner vélemények
  5. Fogyókúra hússal
  6. A Flexitarian Táplálkozás: A részletes Kezdők útmutató
  7. A vegetáriánus és a flexitáriánus étrend előnyei - Diabéteszes diéta

Úgy tűnik, hogy fontos, hogy enni főleg gyümölcsök, zöldségek, hüvelyesek, teljes kiőrlésű gabona és más minimálisan feldolgozott élelmiszerek teljes kihasználása érdekében az egészségügyi ellátások a növényi alapú táplálkozás. Csökkenő húsfogyasztás, miközben továbbra is enni finomított élelmiszerek sok hozzáadott cukrot és sót nem vezet ugyanazokat az előnyöket 2.

flexitarian diéta mintaétrend

Szívbetegség Étrend rostokban gazdag és egészséges zsírok jó a szív egészségének 3. Flexitarian diéta mintaétrend tanulmány következő Ez valószínűleg annak a ténynek köszönhető, hogy a vegetáriánus étrend gyakran rostokban gazdagés antioxidáns, amely csökkentheti a vérnyomást és növeli a jó koleszterin szintjét. A felülvizsgálatot a 32 tanulmány hatására a vegetáriánus étrend vérnyomásra azt mutatták, hogy a vegetáriánusok volt az átlagos szisztolés vérnyomás csaknem hét ponttal alacsonyabb, mint az emberek, akik ettek húst 5.

Mivel ezek a vizsgálatok nézett szigorúan vegetáriánus étrend, nehéz felmérni, ha a diéta Flexitarian lenne ugyanaz a hatása a vérnyomásra és a szívbetegség kockázatát.

Azonban flexitarian táplálkozás azt jelenti, hogy elsősorban a növényi alapú, és valószínűleg meg hasonló előnyöket teljes mértékben vegetáriánus étrend. Fogyás Flexitarian evés is lehet jó a derékbőség.

Fogyókúra Szabadság

Ez részben azért, mert flexitarians korlátozza a magas kalóriatartalmú, a feldolgozott élelmiszerek és többet enni növényi élelmiszerek, amelyek természetesen alacsonyabb kalória. Számos tanulmány kimutatta, hogy azok, akik követik a növényi alapú étrend többet fogyjon mint azok, akik nem 67.

A felülvizsgálatot a vizsgálatok több mint fő összesen találták, hogy azok, akik ettek a vegetáriánus étrend 18 hétig elveszett 4,5 font 2 kg több, mint azok, akik nem 6.

Ez és más vizsgálatok is azt mutatják, hogy azok, akik követik vegán étrend hajlamosak elveszíteni a legnagyobb súlyt, míg a vegetáriánusok és a mindenevők 67.

flexitarian diéta mintaétrend

Mivel flexitarian diéta mintaétrend Flexitarian Diet közelebb van a vegetáriánus étrend, mint egy vegán egy, ez segíthet a fogyás, de talán nem annyira, mint a vegán étrend. Cukorbetegség A 2.

LÉNYEGE: NAPI FÉL ÓRA MOZGÁS, ÖTSZÖRI ÉTKEZÉS

Eszik egy egészséges étrendkülönösen a túlnyomórészt növényi alapú on, segíthet megelőzni és kezelni ezt a betegséget. Ez valószínűleg azért, mert a növényi alapú étrend támogatás fogyás és tartalmaznak sok élelmiszerek, amelyek magas rost-és alacsony zsír egészségtelen és hozzáadott cukrot 67. A tanulmány több mint Rák Gyümölcsök, zöldségek, diófélék, magvak, teljes kiőrlésű gabonák és hüvelyesek mind tápanyagok és antioxidánsok, amelyek segítenek megelőzni a rák.

A kutatások azt mutatják, hogy a vegetáriánus étrend társított alacsonyabb teljes incidenciája az összes rák de különösen kolorektális rák 10 A 7 éves tanulmányt kolorektális rákok Ezért magában több vegetáriánus ételeket eszik flexitarian csökkentheti a rák kockázatát.

Összefoglalás A Flexitarian diéta segíthet fogyás és csökkenti a szívbetegségek kockázatát, a rák és a 2.

Flexitáriánus étrend - ez lesz a jövő legjobb diétája?

Azonban a legtöbb kutatási elemzések vegetáriánus és vegán étrend, így nehéz megítélni, ha flexitarian étkezési hasonló előnyöket. A Flexitarian diéta hasznos lehet az egészségre és a környezetre. Húsfogyasztás csökkentésével segít megőrizni a természeti erőforrások csökkenő üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, valamint a föld- és vízhasználat. Többet esznek növényi élelmiszerek is vezetni a kereslet a több földet kell fordítani az egyre gyümölcsök és zöldségek az emberre, hanem a takarmány az állatállomány.

Növénytermesztésben igényel sokkal kevesebb erőforrást igényel, mint az állattartás enni.

Így érdemes elkezdeni

Tény, hogy egyre növényi fehérje amely szer kevesebb energiát fogyaszt, mint termelő állati flexitarian diéta mintaétrend 13 Összefoglalás Evés flexitarian cserepartíciót húst növényi fehérje jó a bolygó számára.

Növényi alapú étrend használjon kevesebb fosszilis tüzelőanyagok, a föld és a víz. Árnyoldalai kevesebbet esznek húst és állati termékek Amikor flexitarian és más növényi alapú étrend jól megtervezett, akkor nagyon egészséges. Azonban néhány ember lehet a kockázata a tápanyaghiány, amikor vágott vissza a hús és egyéb állati termékek függően megfelelőségét az egyéb élelmiszerek megválasztására. Lehetséges tápanyaghiány, hogy tisztában legyenek a Flexitarian étrenddel 15 :.

Lehet, hogy érdekel